Jävla Zlatan...

...och jävla dom andra!

Skare va så förbannat svårt
att peta in bolljäveln i mål??

VA!

Näe säjer jag,det ÄR ju inte det!

Lik förbannat torskar dom (vi)
med 1-2,och så förstörde dom
min fredagskväll!

Eller förresten,jag skiter väl
i lite fotbollsstryk,jag ser ju
till att  göra det bästa av
precis allt iaf.

Och igår kom ju D.L.V på kvälls-
visit,så inte fan satt vi och bölade
över en uddamålsförlust i Ungern
precis,inte alls faktiskt.

Vi käkade och fikade och hade
way more important stuff to
avhandla minsann.

En jättefin ljuslykta att hänga
på ballen,det fick jag av D.L.V-
men den visar jag en annan
gång,nu orkar jag inte fota!


M.L.V på MIN balle,det kan inte bli bättre!


D.L.V ville testa min nya kamera,så hon fick knäppa en bild!


Skål då & fan vad mysigt vi har-jag tror att dom
tänkte det faktiskt!


Sist men inte minst avrundade vi med den nybakade
hallon & chokladpajen till kaffet!


Vi hade redan glömt bort att Sverige
torskade i matchen ett tag innan,
vem bryr sej om det när man kan
lägga energin på viktigare saker
som glass,efterrätt & kaffe!

"Gå och klipp dej Zlatan"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0