Jag vet iaf vad jag ska önska mej av tomten(som inte finns)

En gång har jag varit på den
där siversmideskursen,och
redan nu undrar jag varför
jag inte gått tidigare.

Fan vad skojsigt vi hade.

Jättetrevliga kurspolare,och
ledar´n,ja han va nästan som
tomten själv.

Iallafall såg han ut som en.

Och vet ni?

Vi har fikarast oxå,satan så
mysigt DET va då! =)

Nu kan jultomten (som inte finns),
få komma med en hel verkstad
och allt som hör till.

Plus en kartong plåster,för det
lär fanimej behövas!


Här sitter nåra av nya polarna och bankar med punsar
och provar sej fram på kopparbitar.


Tomten,jag menar magister K demonstrerar hur man
enklast sågar i silver.


Tiden bara sprang iväg,men nästa vecka ska jag infinna
mej två timmar före utsatt tid,för den extratiden bjuder
"tomten" på.
Hur jävla snällt är inte det lixom!


Sånt där bankande håller jag ju på med till vardags,så det
va bara för mej att mingla runt lite under tiden dom andra
hamrade ut sina aggressioner runt bordet.

Gissa förresten vem som ska baka en kaka eller fem och
bjuda dom andra på nästa vecka!?

Jag såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0