Full frys

Hur jävla lätt va det tror ni,att
knöla in ett stycke negerbolls-
smet i en frys där det tekniskt
sett inte ens går in ett berömt
s.k hårstrå!?

Men det vet vi ju,att lite lätt
och lagom våld löser det mesta.

Iaf i köksregionen.

Och så mycket kan jag ju säja,
att jag ger blanka fan i om det
blir sprickor i fryslådorna.

SKA jag ha in nåt,så SKA jag!

Egentligen borde man ta bort
dom där jävla sattygen till
lådor med en gång.

Ameh vafan,vad gör dom för
nytta bortsett från att ta en
jävla massa onödig plats.

Det måste återigen ha varit
nån av mitt motsatta kön som
designat det "skåpet"!

Han kanske hade skitdålig
erfarenhet av fruntimmer
och va på förbannat dåligt
humör.

Frun hade högst troligt 30
dagars-PMS när han satt och
skissade,och då tänkte han
antagligen:
"Skåp som skåp lixom,vem fan
  bryr sej om viktiga förvarings-
  detaljer och annat tjafs"!

Och det är just därför det oxå är
högst troligt att man inte vill ha
det motsatta könet rännande
runt benen i köket mer än
i allra yttersta nödfall.

Dom begriper ju ändå inte vad
som är viktigast.

Knappt dom vet vart tallrikarna
ska stå,fastän dom stått på exakt
samma plats i tio år eller så.

Men iaf,nu ligger som sagt smeten
inklämd i frysen,och lite plastskärvor
är ju sånt man får räkna med i arbetet.


Det här mina vänner är absolut INTE nån "Viktväktarsmet",
snarare en fetsmäktarsmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0