Tredje gången gillt

Shit vad fort det går när
man har det kul hörrni.

Igår va det REDAN tredje
kurstillfället på silversmidet,
och nu är det bara två ggr kvar.

Alla gör så olika grejer nu,och
själv håller jag mej som vanligt
till mina hjärtan,förstås!

Småpill tar tid kan jag tala om,
och bara att fila till och fixa
förarbetet är fan inte gjort på
en kafferast precis.
(även om vi har två såna!)

Sakta men säkert går det aningens
framåt,och jag skulle behöva gå på
minst tio kurser till.


En av tjejerna har gjort ett halsband i egen design.


När det var klart började hon på nästa alster,och här
har hon just avslutat lödningen.


Själv satte jag som sagt igång med mina hjärtan.
Sågade och fixade typ in absurdum.


Här börjar det ta lite form iaf,och de små
pyttehjärtana är ditlödda under någotsånär
skaplig precision.


Sakta men något osäkert börjar det kanske
likna en berlock även om det är en hel del
kvar att göra innan jag kan hänga det
om halsen.

TÅLAMOD!(Hm!)

 

Tänkte som så,att berlocken skulle
gå i samma stil som ringen.


Vi får väl se hur det blir.
OM det blir klart vill säja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0