Som sagt:massage=käk!

Som jag skrev förut,så kräver
jag en skön massagestund sen
av darlingen ifall han överhuvudtaget
ska få smaka Majso´s goda lördagskäk.

Det är väl inte mer än rätt med
tanke på att han prioriterade
golf OCH hockey framför en
lördag med mej va!


Började med att steka kantarellerna,innan jag
pyttsade i tre paket bacon!


Under tiden plockade jag fram lite fler ingredienser


Och rev av en laddning ost,för utan ost ingen god mat


Bredde hushållsost på nåra mackor


Kletade ut kantarellröran på understa lagret mackor


På med ytterligare ett lager mackor,som fick sej en
strykning med kantarellost


Ovanpå kantarellosten det sista av svampröran


Sista lagret med mackor och på dom lite cream cheese


Till slut det viktigaste av allt,OSTEN,och persilja!


Får jag inte massage nu,så blir det inte ens
nudlar för herrn i framtiden! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0