Snart äre slut på tisdagsnöjet

Det är ju fan vad timmarna
ska gå fort just på tisdagar.

Idag har jag flummat runt
lite,hamrat och lött och fikat
och babblat och sågat lite.

Sen vare dax att åka hem,typ!


Magister K visar A hur man kan banka & bonka!


TVÅ fikapausar hinner vi med eftersom vi fått TVÅ extratimmar!
Notera gärna att moi oxå idag försett sällskapet med fikabröd!


A visar ringen hon gjorde förra gången!


Här har vi en som böjer och bankar


Jag ska fan oxå skaffa mej en gummiklubba,det är ju ett
skitbra verktyg...till mycket!


Man skulle kunna tro att alla bara hamrar och bankar,och
det gör vi jävligt ofta bara för att avreagera oss och släppa
ut eventuella
aggressioner...


...men eftersom jag va så jävla snäll och tog med gravyr-
maskinen,så kunde C alternera lite mellan den & hammaren!


Nu kära vänner ska jag
dricka kaffe på ballen
och högst troligt börja
med lite mera julgodis-
testning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0