Sista kvällen med gänget

Känns som det va igår jag
gick första gången på min
silversmideskurs.

Det va inte,för idag är det
femte och sista kurstillfället.

För den här gången alltså,för
chansen är jävligt stor att jag
fortsätter nån gång framöver.

Just nu har jag fan inte tid att
va borta på kvällarna,det finns
lixom "annat" som ska grejas.

I vilket fall somhelst,så har jag
ju skämt bort min kurspolare
med fikabröd fram till nu,och
det finns ju fan inte en suck att
avsluta kursen och komma dit
tomhänt,no,no!

Så vad gjorde jag?

Slängde väl ihop nåra sega mufins,
varav en fick behandlas extra
varsamt och göras glutenfri förstås.


Rosa form till glutenallergikern så hon inte tar
fel och får ont i magen sen.


Såja,nu väntar dom bara på att bli dekorerade oxå,sådär
jävla beiga kan dom inte få serveras.

Slutresultatet kommer kanske senare,för nu ska
jag hinna hänga tvätt och pussa på ♥-at innan
jag drar iväg.

Och kaffe förstås,jag måste dricka
lite kaffe innan det är avfärd såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0