She loves me,yeah,yeah,yeah!


D.L.V bjuder in mej på kaffe i trädgården för hon ÄLSKAR
mej så mycket.
Jag knäpper en bild utan att hon märker det.

Nu kommer hon älska mej ännu mer!


Under tiden som hon pratar i telefon(med Grodprinsen),
passar jag på att fota lite på ägorna!

Lite skillnad mot min tomt som tillhör huset Gud glömde!


Fråga inte mej vafan det är för äpplesort,jag kan inte ett skit om sånt.
Jag äter ju knappt äpplen överhuvudtaget.
Och således kan jag inte förstå,hur man kan göra äpplekakor
och annat konstigt som innehåller såna dära.


Lika gott som det här ser ut,lika gott tycker jag att
just äpplekaka är!


Tacka vet jag fina blommor,där behövs varken ord eller förklaringar!










Sen kom lilla Rosita och ville va med på bild oxå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0