Mon ami

Idag har varit dagen med
STORT D,för jag har haft
besök av finaste,underbaraste,
mysigaste,högst älskade
fransyskan min.

Soleil på det lixom!

Att tiden går fort vet vi ju,men
att den springer snabbare än
Usain Bolt en onsdag i oktober
hade vi fan helst velat slippa.

Hade nån suttit och räknat alla
ord vi hann med på tre timmar,
så skulle han ha svimmat redan
efter en kvart det är ett som
är bombsäkert.

Och vad fick jag idag av sötaste
Mimsen min undrar ni kanske,
men även om ni inte gör det,så
tänker jag visa det iaf.


Färska lagerblad♥nyplockade valnötter♥och min favoritkakao♥


Älskar´na♥


Sen propsade jag på såndär självutlösning,jag tycker det
är jävligt smidigt och låter lite sådär wild´n crazy!


Hon har ett gott öga till mej lilla Parisiskan.
Rättare sagt TVÅ ögon fulla med gott,faktiskt!


Tre utlösningar fick vi till,sen va vi tvungna att brygga
mera kaffe!


Pardon!
Jag glömde ju sjunga för henne!
Men en påse presenter och en liten
bukett blommor i efterskott till förra
veckans födelsedag fick hon iaf.


Underbart är alldeles för kort,och avskedet var ett faktum!


Tack allra finaste Mimi för att du kom,
att vi sågs och att jag fick rå om dej!

Tack för allt♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0