"Majsozami" aka Majso

Jag är ju som ni vet inte bara
en underbar mamma,dotter,
syster,faster,moster,kusin
och inte minst flickvän.

Jag är oxå en alldeles särdeles
god vän oxå.

Mot dom jag älskar alltså!

Så,nu har jag fått i uppdrag att
homestajla lite lätt i dagarna,
åt en förtjusande liten varelse.

Inte för att jag tror att hon vet
vad hon ger sej in på när hon
nu inviger mej som "Majsozami",
men nåra små inredningsdetaljer
ska jag väl kunna klämma in i
min lilla Pärla.

Alltså,den rymmer väl i runda
slängar bara 50 liter eller nåt.

Tänk smart,tänk rätt!

Helst av allt hade jag förstås velat
få med mej den stora fejkväxten,
men se det blir förbannat svårt,för 
att inte säja omöjligt,såvida jag
inte demonterar den i molekyler.

Å andra sidan,lite värmeljus och
nån riktig växt ska ju inte heller
underskattas.

Ja,ett fat med nåt gottis på,hemgjort
såklart,DET skulle väl bli prickarna
över Ö.

Fan vad det här ska bli spännande!

Sen framöver,kommer troligtvis
ALLA mäklare ringa in mej,fast
UTAN tofsar.

Jag tänker INTE bli ihop med nån
av dom heller för delen,även om
jag förstår att dom vill det mest
av allt.

Hade vi snackat dollar med massor
av nollor bakom,då kanske jag hade
övervägt saken.

Eller näe,jag väntar på prinsen och
att hans ena knä blir redo för ni
vet vad.

Den som väntat i snart tio år kan
ju lätt vänta ett par månader till!

Fast skapligt jävla bra betalda
extrauppdrag,det kan jag visst
ställa upp på!





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0