Jag tar tändar´n och går

Ikväll,eller rättare sagt om en dryg
timme,så är jag bjuden till grannen
aka "Hurtbullen" på Ljusparty!

Det ska bli spännande tycker jag,som
knappt kommer ihåg att köpa hem
värmeljus från IKEA som jag sällan
eller aldrig besöker.

Å andra sidan har jag ju en elldeles
egen hovleverantör vad stearin och
tillbehör heter.

Ulla ni vet.

Men iaf,jag tänkte som så att nån
liten grej ska man väl iaf ha med
sej och överräcka till värdinnan,
hon har nämligen för avsikt att
bjuda på soppa och efterföljande
kaffetår.
(fast jag sa till´na att det räcker
  med bara kaffe för min del)

Nåväl,vi får väl se hur det blir med
den saken,soppan alltså!

Lilla grejen va det ja,jag kom förstås
på bästa lilla saken att ge.

För som ni vet så är det tanken som
räknas,tanken mina vänner!


Vad passar väl bättre än en sån här till en HURTBULLE lixom ;)


Och så tändar´n,så jag kan fjutta på och testa alla ljus,
eller hur fan det nu går till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0