Jag blev så sugen...

...på smörgåstårta!

Men istället för vitt tråkigt
formbröd tog jag istället
lite Hönökaka dagen till ära.


På understa lagret bredde jag baconost och la på en blandning av
hackad kassler,creme fraiche,majonnäs och purjolök.

Här är oxå baconost,klippta skinkskivor och OST!


Visst ser det väl gott ut!


Sen fortsatte jag med baconost igen...


...och bredde på det sista av kassler och creme fraicheröran


La på sista brödskivan och bredde på ännu mera baconost


Smetade ut och såg till att hela härligheten blev täckt,och började
sen dekorera det lilla mästerverket!


Såhär blev resultatet!


Det kommer bli en god söndagseftermiddag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0