It´s good in the hood

Redan söndag och vafan har
man hunnit med den här lilla
helgen undrar jag?

Inte ett dugg knappast.

Som en höstvind virvlade den
in,och försvann lika snabbt.

Fast,ibland kan det va gott att
bara vara och inte bry sej så
förbannat mycket om måsten
och annat tjafs-faktiskt äre så!

Funderar på om jag ändå inte
ska ställa mej vid grytorna och
och röra runt lite idag.

Så man känner att "nåt" har
gjorts iallafall.

Eller så slänger jag mej helt
enkelt bara i soffan och sätter
på en av alla åtskilliga filmer
jag aldrig sett,men som ligger
i skåpet och bara väntar innanför
plastemballeringarna.

Imorron är ju en annan dag!
Och grytorna lär stå kvar då oxå.


Och så kanske jag käkar upp dom sista godbitarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0