Inte supa på en tisdag...

...bara pimpla kaffe & tjattra!

Idag har jag nämligen haft besök
av partyflickorna,men vi drack
BARA kaffe och tittade inte ens
åt barskåpet!

Visserligen har jag inget sånt,
barskåp alltså men iaf!


Dagen till ära hade jag tagit fram lite pepparkakor,det va
ju lixom bara två månader kvar till julafton igår,och Ulla
fullkomligen ÄÄÄLSKAR ju julen så det va mycket för
hennes skull!


Naturligtvis fanns det annat än pepparkakor att smaska på!


Ulla hade dessutom tagit med sej sina jättesmarriga
jordnötskakor,hur jävla goda somhelst!


Av "Tightsbruttan" fick jag en försenad namnsdagspresent!
Värd sin vikt i guld!
Tack snälla rara hon♥


Ulla hade dessutom uppmärksammat att jag lider brist
på värme,och hade med sej ett par supergosiga sockar.
Med HALKSKYDD =)
(jag är ju lixom bara 27!)
Inget mer fotfrys här!
Tack söta,snälla hon♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0