HALLELUJA!


Har jag tjatat?

Har jag tjatat och bett som fan i ett
år ungefär,på att grindjäveln behöver
fixas så jag slipper hålla på och sätta
vajrar och snoddar och gud vet allt för
att hålla igen helvetet!!!!???

Vad är det jag brukar säja nu igen?

SKAM den som GER sej,och jag
gav mej ALDRIG.

Snabbt jobbat för helvete,jättesnabbt.
VERKLIGEN!

Observera att det är fredag,F R E D A G,och
mycket väl kan va så att det inte händer mer
förrän nästa vecka.

Isf ska jag gladeligen rigga en bit elstängsel
i grindhålet,och dra på värsta jävla kraften
tills dom kommer och ska slutföra arbetet.

DÅ om inte annat kanske det för en gångs
skull börjar brinna i peruken på "blixtarna"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0