Fy Torsten vad dagarna går fort

Jag hinner ju fan knappt
vakna och slå morrondrillen
innan det är dax att dricka
sena nattkaffet.

Effektiv kan jag minsann vara,
men det verkar ju tamme tusan
inte hjälpa när det typ bara går
femton minuter på en timme.

Så vad har jag gjort?

Det undrar nästan jag med faktiskt.

Kokat kola,lagat mat
(fastän jag skulle va EGO idag!),
gjort nåra smycken,bakat,agerat
taxi,plockat här & plockat där,
diskat ett antal ggr och så ännu
mer saker,som ni troligtvis inte
är ett dugg intresserade av att
läsa om.

Men iaf,snart äre dax för lite
massage i soffan.

Jag har nämligen blivit lovad det.
Rättare sagt,jag bad snällt och det
svarades JA!

Sen ska jag inte göra ett jävla
dugg mer ikväll.

Säjer jag nu alltså,det kan mycket
troligt bli så att jag drar fram alla
grytor och kastruller igen.

Effektiv va det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0