Fina vänner och ett älskat ♥-a

Jag har sagt det förut och
jag säjer det igen:
jag är så lyckligt lottad,för
jag har så fina vänner.

Och ett älskat ♥-a!

Tjoff i brevinkastet på fm,och
när jag hämtar posten så ligger
det nåt annat än bara räkningar
och trist jävla reklam där.


Ett alldeles förtjusande gulligt kort,med en lott i.
Ameh Åhhh!
ÅHHH!

Omtänksamma snälla "Ulla" hade skickat
det här till mej,med grattis på namnsdagen!

Nu kanske ni tror att jag heter Ursula
eller Yrsa,FEL,FEL,FEL!

Även om jag kan va lite "Yrslig" ibland! =)

Näerå,men imorr´n,då har jag min
riktiga namnsdag.
(sen säjer jag inte mer)

Tack snälla Ulla♥(kramar till dej från mej)♥



Men det va inte slut på överraskningar,dom här fick jag
av älsklingen när han kom hem.♥♥♥
Love♥ you honey!

Imorron ska jag ligga under "palmerna" och skrapa fram
största vinsten ever.(kanske med en paraplydrink i näven)

SEN,sen drar jag och "Ulla" till London big time och
shoppar upp ALLA kosingar.

Tack snälla ni from the bottom of my ♥



Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Varsågod lilla du!♥

Ha en alldeles underbar namnsdag nu så tar vi en mysfika på tisdag ☼☼☼

Puss & Kram ♥♥♥



2011-10-22 @ 08:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0