Ensam på namnsda´n

Jaha,så viktig tycker älsklingen
att min namnsdag är alltså.

Fara ut i ottan för att fiska sånt
som ändå är giftigt och inte är
nån idé att ta hem.

Men okej,det kommer en namnsdag
för honom i december vetja,så då
får väl jag antingen se till att va
bortrest,eller låtsas att jag glömt den.

Å andra sidan vet han inte ens när
han har namnsdag och bryr sej
således inte ett dugg,så det har ju
ändå ingen betydelse.

Själv tycker jag att man ska fira allt
som går att fira,för OM man missar
nån önskning på födelseda´n,så är
det ett perfekt tillfälle att önska sej
det på namnsda´n stället.

Idag t.ex hade jag önskat mej en
utlandsresa,ny väska och skor.

Men det verkar ju inte bli nåt med det.

Skojja bah,jag fick ju mer än
tillräckligt igår för bövelen.

Idag ska jag ju som sagt ligga under
"palmerna" och skrapa fram storkovan!

Wish me luck!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0