En påse päls senare

Hundtrimningsexperten har
härmed fullföljt sitt uppdrag.

Långhårig vovve har blivit
åtskilligt mindre och försedd
med en liten tröja för att inte
skaka mer än nödvändigt av
den ofrivilliga pälsreduceringen.


Kelly tycker INTE det här är kul alls!


Ta mej härifrån skulle hon helst av allt vilja skrika,men
det kan hon inte,he,he!


Medans "Stora" & jag sköter klippavdelningen,sitter dom
två andra i den slappare avdelningen och jäser!
Eller halvligger om man så vill!


TADA!
Skapligt mycket mindre päls och som en ny hund-igen!


Sen tog jag fram en "liten" potatis och började
förbereda kvällsmaten!


Tillsammans med kålrot,palsternacka,röd & gul lök får nu potatisen
hetta till sej lite i ugnen innan den är redo att avnjutas till ett par
möra bitar grillat kött och diverse annat gott!

Trevlig fredagskväll på er!
(fr.o.m snart vill jag INTE bli störd-FOTBOLL)

 


Kommentarer
Postat av: tilda

:O det där får du f'n göra imorgon åt mig!!!!

2011-10-11 @ 01:33:05
Postat av: Majso svarar

Tilda: =D ♥

2011-10-11 @ 10:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0