Det här med att gilla läget

Japp,det ÄR höst nu.

Och fan så kyligt om mornarna
när man sätter sej på ballen
med morronkaffet i högsta hugg.

Fem ynka små grader är inte
precis så jävla mycket att
hänga i balkongräcket.

Men,då slår man på sina små
terassvärmare och lutar sej
tillbaka i stolen och känner
hur benhinnorna sakta men
säkert tinar upp.

Sålänge jag har dom,och sålänge
solen ändå skiner när jag vaknar,
då kommer jag gilla läget.

Fast när snön börjar yra runt
husknuten och dagarna inte
är annat än grå,grå,grå-
då tänker jag fan gå i ide.

Såna lägen gillar jag definitivt
inte,what so ever!

"Och det står jag för"!


Sånt här GILLAS dock skarpt.
I ALLA lägen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0