Den lilla varelsen & jag so far

Lagom efter att ha intagit fm-
kaffet for jag iväg till D.L.V!

Hon hade redan då kört fram
gräsklippar´n och laddat en
liten fikakorg.


Värsta racermaskinen,som dessutom vägde bly,typ!


Ameh kom nurå sa jag,men D.L.V satt lugnt kvar nån minut!


Vi höll på att få med oss en fripassagerare oxå,men så
konstaterade vi att hon högst troligt bara skulle springa
ivägen hela tiden,så hon förpassades in istället!


Shit som hon slet D.L.V.
Klippte,bar,rensade och for runt.
Själv stod jag (nästan) bara och väntade på kaffepausen.
Ameh vaddå,man blir ju skittrött av att se andra jobba!


HALLÅ,blire nåt kaffe nån jävla gång skrek jag så
stämbanden nästan gick av!
Inget svar!


"Ge dej nu och kom fortsatte jag",men D.L.V bara plöjde på!


ÄNTLIGEN kunde vi sätta oss och fika!
"Näe sa D.L.V,kaffet är ju jättesvagt,och då tog jag ändå drogade mått
med kaffe!

För mycket bensinångor där kanske!!
Drogade mått,ha,ha,ha!


Jag vågade fan inte inte va kvar,så jag brassade hem och
började förbereda maten tills ikväll istället.
Nån måtta får det allt va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0