Bajlando bajlando

Ha,ha,ha =)

Inte fan vet jag om det
stavas så,men kommer
ni ihåg nån gammal låt
med den? refrängen?

"Bajlando,bajlando-amigos
  adios,amigos adios"!

Jag skrattar så jag snart
kissar på mej,för "Stora"
och "Mellan" och deras
kusiner satt och idiotsjöng
det där en hel,eller iaf nästan
hel julaftonskväll när dom va
skapligt mindre!

Jag har det inspelat på nåt
gammalt VHS-band,och varje
gång jag ser det,så garvar
jag läppen av mej!

Sötnosar är va dom var!

Det är dom förresten fortfarande!
Mammas små gullungar!
(23 resp.21 år unga as I speak!)


Typ SÅHÄR söta va dom back then! ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: micha

Men tack då..kommer ge igen ;)

2011-10-09 @ 15:56:52
Postat av: Majso svarar

Micha: Vaddå,skaru börja blogga eller? =))

♥♥♥

2011-10-09 @ 22:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0