Vad fyller söndagar för funktion egentligen?

Så jävla meningslösa och deprimerande
att man bara vill kräkas i raggsockorna.

Dessutom måste man laga mat oxå,ifall
det inte finns rester kvar vill säja.
Fast rester vill man ändå inte äta för
det är ju lika deprimerande som söndagarna
i sej tycker jag.

Nu kanske jag inte äter alls på söndagar,men
det finns ju andra som kanske vill göra det.

Och eftersom jag är en så älskvärd och
alldeles,alldeles genomhygglig person,så
ställer jag mej förstås och fixar till nåt
superkulinariskt så dom "andra" blir nöjda.

Det handlar absolut INTE om att jag ogillar
när "andra" gör på annat sätt än jag,eller
att "andra" vill laga t.ex fiskpinnar typ.

Absolut INTE.

Det handlar heller INTE om att det är
JAG som bestämmer och chefar över
kyl & frys,absolut INTE.

Jag hatar bara söndagar,för dom är
så jävla värdelösa och tråkiga på
alla sätt som finns,för hade dom inte
funnits,så hade man oxå sparat in
på en hel dags matransoner.

Kaffet däremot,det sparas det INTE på.
Inte ens om det varit 7 söndagar i veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0