Trött & seg utan pepparkaksdeg

Nej,jag gör INTE min egen
pepparkaksdeg,jag är trött
och halvseg iaf.

Och det beror enbart på att
den här årstiden,inget kan
ju få en att bli så jävla dö-
apatisk som just vintern.
Trots att det inte är snö.

I vilket fall somhelst,så rymde
jag hemifrån ett par timmar
idag och bara "var"!

Orkade inte ens tänka på att
laga mat,så jag bättrade på
"bikinivolangen" lite till beach
2012 på em.

Jag tycker fan att jag kan va
värd lite skitmat ibland faktiskt,
det händer verkligen inte ofta
att jag äter sånt.

Nu ska jag som vanligt då jag
inte varit hemma,ta igen allt
kaffedrickande jag missat.




Kommentarer
Postat av: Mimi

Men jag var ju jätteglad för pepparkakskryddorna du skickade. Annars hade nog inte degen kommit till. Man blir ännu svenskare när man flyttat bort. Iallafall några gånger om året. Är det ok?

2011-11-26 @ 22:33:08
Postat av: Majso svarar

Mimi:

=) och du vet att det bara är att hojta,så skickar jag mer,eller "annat" du behöver♥

Om det är ok?

ABSOLUT,konstigt vore väl annars va! =)

Kramar♥♥♥

2011-11-26 @ 23:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0