Monster,tomtar & annat GOTT!


Jag hatar stress som är negativ,
och det var just så det blev imorse.

Råkade snooza lite för länge,och det
berodde enbart på att jag inte somnade
förrän framåt fem!

Sen dess har jag inte riktigt "landat",om
man säjer så.
För börjar det strula,så fortsätter det gärna.

I vilket fall somhelst,så packade jag in alla
miljoners godispåsar plus kaffe plus liten
macka i bilen och drog iväg till "knalleplatsen".

Jorå,jag var i tid,men när jag kommer till
marsipanhjärtana som ska packas upp,så
finns dom ingenjävlastans!!!

Fuck,får man inte säja bland di äldre,men
det gjorde jag iaf,nöden har ingen somhelst
begränsning i såna lägen nämligen och vemfan
är jag att bry mej lixom!!!!

Nåväl,rusa ut till bilen och åka hem igen-
värlsrekord i fortkörning
(aja baja & tack för att inte farbror Polisen va ute)
och sen järnet tillbaka!

Pust & klimakterisvettningar trots att jag
"bara"  fyllt 27 alldeles nyssens.

Det va inte enbart marsipanhjärtana jag glömt,
för på köksgolvet stod en FULL kartong kvar
med godis,och högst upp låg naturligtvis
tomtejävlarna!

Bad jävla omen tänkte jag,för dom där förbannade
tomtarna förföljer mej tydligen.
Måste va för att jag HATAR julhelvetet,och förresten,
jul i november-bara en sån dum grej!

Tror ni pensiosarna köpte JÄTTEMÅNGA marsipantomtar,
ELLER??????????????????????????????????????????????

Fuck(igen)!

Men trasmattor och TOVADE TOMTAR i parti & minut,
DET kom dom och släpade på!

Fyra muggar kaffe senare hade jag iaf lugnat ner
mej såpass att jag inte sa FUCK fler gånger,och
DET va åtminstone bordsgrannen glad för!



Den här läskiga varelsen va det första som mötte mej när jag drog iväg!


Fast tomte(jäveln) skrämde mej fanimej mer!


Blev tvungen att besöka "Ullas" marknadsbord och lugna
nerverna lite.
(har ni sett så många fina ljus hon gjort)


Sen fick jag besök av "Den lilla varelsens" My,och hon
fattade det där med godisköp och handlade direkt en
påse "Snöbollar".(som hon fullkomligen älskade-förstås!)


Hennes polare däremot,gick FÖRST till lotteriet och
betalade typ 300 spänn för en chokladkaka!
(eller kanske 10,inte fan vet jag,dumt anyhow då jag fanns)


Vad tycks?
Min finfina godisavdelning tomte(jävlarna) till trots!
(den exklusiva godistrappan har mitt ♥-a byggt,tack älskling♥)


Jag hade förstås mina smycken med mej oxå,fast här är inte allt upplockat!



Och NU på direkten ska jag bara göra INGENTING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0