Men både Berit & Monika är lugna

Jag hade ett snack med "Berit"
igår eftermiddag,sa vad jag
tyckte om det jävla stormandet
och bad henne lugna ner sej.
(läs:bad henne dra åt helvete)

Monika (jag kallar "månadsfröken" så)
har tack & lov HALLELUJA,dragit
sej tillbaka oxå,så nu vetifan vem
jag ska skylla på längre!

M.a.o borde allt va frid & fröjd
eftersom det inte heller singlat
ner sånt där äckligt vitt på
marken än.

Men det är det inte,för jag hittar
inte en endaste liten jävla lamp-
sladd nånstans,hur mycket jag
än river och rotar.

Jag som nästan är klar med den
innovativa "halsdukslampan"!

Aldrig får man vara riktigt nöjd!


Lite kaffe kanske kan höja stämningen sålänge!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0