Man ska väl sluta när man ligger på topp!

Nästa söndag,den 4/12,då
fyller bloggen 3 år.

TRE år,herre min skapare
och rökelser på det.

Tre hela år,när jag i stort sett
uppdaterat VARJE dag,ibland(läs:ofta)
med typ fler än fem inlägg.

Man kanske borde gå vidare
och göra nåt nytt tänker jag.

Sluta när det är som roligast
och kanske skriva en bok istället.
(eller pilla naveln & äta cheezeballs)

Mina memoarer,Jeezus vilken
tjock bok DET skulle bli!

Finns ju lixom ett och det tredje
att skriva om.

Vi får se om drygt en vecka.

Tack & hej "Majsomittilivet",
det va kul sålänge det varade!

Som sagt,vi får se!


Här  kan man själv välja hur man vill tolka bilden
i samband med texten!

En tolkning KAN va: "Klippa av",men vafan,jag ger er
fritt spelrum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0