Jag gjorde´t

Amazing alltså,jag sket i att
vela idag och drog helt sonika
en repa till la stada.

Man måste ta sej tid för lite miljö-
ombyte ibland faktiskt.


Först åkte jag till den här stora,nyöppnade butiken.
Och satan vad grejer det fanns där för billiga pengar.
Jag shoppade loss dom fan,5 par strumpor för 20 spänn!


Vem sprang jag på därinne då,om inte "Stora"!
Visst ja,hon jobbar ju där.


Sen gjorde jag en "Book of love" på beställning.


Och så blev det!

Nu ska jag fanimej dricka ikapp allt kaffe
jag missat idag!


Kommentarer
Postat av: matilda

kunde du inte frågat om jag ville följa med? :/

2011-11-08 @ 19:26:04
Postat av: Majso svarar

Stressade bara in snabbt som attan,och är inte speciellt social.

M.a.o missade du absolut INGENTING,snarare tvärtom-var glad att jag inte frågade!

♥Kram på´re♥

2011-11-08 @ 19:34:44
Postat av: matilda

<3

2011-11-08 @ 22:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0