Inget jävla maskande här precis!

Upplysningsvis kan jag bara be
att få tala om,att kommande dagar
tenderar att bli very hektiska.

Mer än vanligt alltså!

Jag ska nämligen agera knalle
nåra da´r framöver.

Om ni kanske eventuellt undrar
varför jag gjort så inihelvete
mycket godis på sistone.

Fy satan om jag inte blir av med
det säjer jag bara,då måste jag
gå runt på bygden EFTER Halloween
och kränga godis istället för att BE
om det!

Ganska smart när jag tänker efter.

Dessutom kan jag bjuda på nåra
små trick oxå,ifall folk skulle va
snåla och inte vill köpa menar jag.
(hottrick alltså!)

Det blir nog bra det här-
får vi verkligen hoppas!

Nu ska här packas....GODIS!

Vi hörs väl!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0