Idag ska vi prata om nåt kvinnligt

Det är ju vida känt,att när man
får mens,ja då är man lixom
kvinna typ.

Jag vet inte riktigt om jag håller
med till fullo,för är man 12,13 år
när "miraklet" landar,då tycker
iaf inte jag att man är kvinna s.a.s!
(eller ännu yngre för den delen)

Men iaf,om man nu ändå blir stor
nog att räkna sej som vuxen och
sen ska behöva dras med skiten
under en jävla massa år,så vore
det ju förbannat hyggligt om det
kunde va rättvist utpyttsat.

Men näerå,det ska hållas på i tid
och evighet och till slut känns det
som om man inte är annat än aptrist
och svullen och helt jävla urlakad
vecka in och vecka ut.

Ett par enstaka dagar i månaden
när man väl är på topp,sen dalar
det lika snabbt igen och helvetet
är ett faktum.

Mina perioder kan jag MER än
gärna skicka över till Afrika
eller nåt annat place där dom
inte använder "uppsamlingspåse"
eller annat i den vägen.

Då kanske det inte skulle bli så
jävla många ungar avlade där
åtminstone,för det kan jag tala
om,att den karl som frivilligt
skulle sticka in snoken i hyddan
hade åkt ut med fotsulorna i
armhålan!
(med humöret dom förstås oxå får på köpet)

Om dom inte välkomnar palt
till middag året om vill säja!

Men iaf,nästa år ska jag banne mej
yrka avdrag för minst tre ton bomull.

Totalt har jag "bara" hittills säkert
lagt ut ett par miljoner på sånt där
man absolut INTE får spola ner i
toan ni vet.

Bara en sån sak!

Hej PMS & ständiga syndafloder!
(ni kan dra åt helvete!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0