Helt utan talang och med den röda tråden som inte har nåt slut!

Det finns folk som bara MÅSTE
visa upp sej,vara med i alla
sammanhang,synas och höras
överallt för att få bekräftelse.

Exhibitionism kallas det oxå.

Folk som är så totalt uppslukade
av sitt eget ego,att det inte
finns nåra gränser what so ever.

ALDRIG.
NÅNSIN.

Det är fanimej pinsamt,och jävligt
löjligt blir det oxå.

Men nej då,det inser dom ju inte själva.

Och det blir lixom ÄNNU mer bajs.

Jag menar,har man inte talang och
då menar jag inte ens en millimeter
av den varan,då ska man förbanne
inte ge sej in i ALLT man "tror" och
intalar sej själv är superduper tipptopp.

Ameh tänk själva,en benamputerad
person UTAN proteser skulle ju fan
ALDRIG lyckas bli konståkare och
göra hopp-piruetter.

Eller!
Näe just det.
Det är typ stenkört även om h*n
skulle vilja som fan.

Precis lika samma med folk som
lider under "Extremt-uppblåst-ego-syndromet"!

Men ändå,man kan lixom inte annat
än skratta sej skitnödig och beundra
idioterna som lider av sina syndrom.

Man får helt tänka på att dom inte
har vett eller förstånd att inse hur
jävla fel allt blir.

Ändå så att säja!

Själv har jag iaf värsta "klubbtalangen",
så nu drar jag snart iväg på månadsträffen.



Klubbtalangsordföranden längst till vänster!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0