Fredagspåsen

Det knallar på som vi säjer!

Idag har det varit blandad
kompott i godispåsen om
vi nu ska fortsätta snacka
smaskigheter!


Dagen började med att jag satte "Ulla" på ljugarbänken
med förmiddagskaffet!


Sen kom skönaste paret ever på besök så vi snackade lite
och jag typ tvingade dom att posera.
(dom vågade inte låta bli)


"Den lilla varelsens" lilla My kom idag oxå och gjorde
mej sällskap,och precis som igår kunde hon inte motså
dom alldeles underbara godissnöbollarna!
(tror hon köpte 10 påsar,eller åtminstone 3-4 stycken,gottegrisen)


Sen fick jag se en gigantisk bakdel,och med ens kände jag mej ännu
mer fullkomlig och alldeles,alldeles underbar!


Sist men inte minst zoomade jag in "Ulla" som stod bakom
knallen Carin och eftermiddagsspexade.

Ameh för i helvete,ser ni?
SER NI TOMTEJÄVLARNA!!!
Vart fan jag än vänder och kameran vrider,nog satan är dom där.
Överjävlaallt!

Nu ska jag banne mej ta fredagskväll!
(och tillverka Tobleronepraliner,godis you know!)


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Idag kör vi på igen och hoppas att det kommer en hel drös med godissugna människor som dessutom är ute efter några ljus till lördagsmyset =)

♥Puss & Kram♥



2011-11-05 @ 07:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0