Extremt

Har ni sett "Extreme makeover weightloss"
på Tv 4,programmet där en kille flyger
kors och tvärs över U.S.A och hjälper
EXTREMT feta personer att gå ner i vikt?

Skulle kanske ta och skriva till honom,
och be han flyga hit.

Jag har ett par kilon jag inte behöver
alls längre.

Jag menar,att om XX kan gå ner över
90 kg på ett år,så kan han väl fan va
min personliga coach i en vecka eller så.

(Fast,jag VÄGRAR träna och hålla
  på med en massa löjliga övningar.)

Är DET för mycket begärt eller?

Jag menar,ett par kilon för mej kanske
är precis lika jobbigt som med 156 kilos
övervikt för XX.

Allt är ju lixom individuellt!



http://www.tv4play.se/dokumentarer/extreme_makeover_weightloss?title=extreme_makeover_weightloss_del_6&videoid=2098277

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0