Det lackar inte bara mot jul...

...det vankas födelsedag oxå.
(och ytterligare en efter julhelvetet)

På fredag fyller nämligen
"Mellan" år.

Ganska amazing att hon nu
blir hela 21,med tanke på
att hennes mor bara är 27.

Snart är vi fan jämngamla,
det känns väldigt konstigt,
men ändå ganska naturligt.

Jag vet precis vad hon önskar
sej i år oxå,problemet är bara
om jag lyckas fixa det.

I annat fall får hon en upplevelse
av mej istället,typ frukost på sängen
med två fina ballonger och ett stort
glas juice,shit vad hon kommer bli
överraskad,och glad.


Kommentarer
Postat av: Leo

Haha! Vem hade inte jublat av frukost på sängen och inte mindre än TVÅ fina ballonger. Jag hade gjort det i alla fall! =)

Skönt att höra att du överlevde tråksöndagen. Håller med dig till viss del. Det som är bra med söndagar är att man inte behöver göra någonting, man får vara inne och slöa och kolla på skidor om man vill. Nu är det måndag och ny vecka i stället. Hoppas du får en lugn och skön sådan!!



Puss & kram

2011-11-21 @ 14:52:56
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar

Leo:Ja,eller hur =) inte alla som får TVÅ ballonger precis :DD

(kanske nåt mer när jag tänker efter)

Btw,om söndagen va trök,så kan jag tala om att den här tisdagen har slagit rekord i smärta :/

Men,det går förhoppningsvis över tills han friar! =)



Puss & kram på dej♥

2011-11-22 @ 23:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0