Det här med reklam på Tv

Jag antar att jag inte är helt
ensam om att HATA alla jävla
reklamavbrott när man sitter
och kollar på tv.

Ameh hallå lixom,jag hinner
ju för fan gå till affären och
tillbaka innan programmet
börjar igen.

Nu va det inte bara längden på
avbrott jag tänkte på,snarare
innehållen i reklamen.

Som igår t.ex,när jag för en gångs
skull hade satt ner arslet i soffan
och gjort iordning en tallrik med
sallad och en mugg kaffe.

Där sitter jag och njuter av gurka,
tomat,paprika,majs,morötter och
allt gottigt ni kan tänka er.

Vad händer då,jo reklamavbrotts-
helvetet förstås.

Och mitt i godaste tuggan börjar
dom prata om analklåda och
ändtarmsbesvär!!!

Jävligt aptitligt och fan sån lust
jag inte fick att fortsätta käka.

Faktum är att jag själv höll på
att få akuta ändtarmsbesvär,
för salladen transporterades i
ilfart genom tarmarna i rena
förskräckelsen av den äckelreklamen.

Vafan kommer nästa reklamsnutt
handla om ifall jag sätter mej med
nåt att äta framför tv´n?

Medicin mot gula slemklumpar
från halsen eller?!

Fi satan för reklam!

Tacka veta jag naturprogram
på 1:an...UTAN reklam och utan
klåda nånjävlastans!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0