Beslutsångest på morronkvisten är fan inte kul

Jag har bara så jävla svårt
för att bestämma mej när
det väl kommer till kritan.

I vissa lägen ska väl tilläggas.

Som idag t.ex,jag hade föresatt
mej att göra en speciell grej,men
sen när det väl är dax så känner
jag bara:njae,vafan jag skiter i´t
och gör´t en annan dag.

Jävla jobbigt varje gång det blir
såhär,inte minst i hjärnan på mej.

För det är kroppen som säjer
ifrån och bara vill skjuta upp
hela tiden.

Knoppen vill ju dra åt ett helt
annat håll.

Kanske bara ställer mej nere
vid (den lagade) grinden och
kränger marsipantomtar istället.

Det verkar som en potentiell idé
en dag som denna iaf.

Herrå från velpannan!


Den här "tomte(jävel)krängarbilden" har jag snott av "Ulla",hon
brukar sno av mej ibland så jag förutsätter att det är ok!

(det äre väl "Ulla",okej alltså?)


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

"Vi säger så" ;))

Sno du bara,det gör jag hela tiden med en massa bilder till mina ljus,hi hi:)

♥Kram♥

2011-11-08 @ 13:18:05
Postat av: Majso svarar

Ja,det gör vi fan =)

Säjer så alltså ;)



Snott snott kan komma att komma igen,eller hur var det nu?? ;DD

♥Kramis♥

2011-11-08 @ 22:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0