Alltså,jag vet inte...

...jag vet ärligt talat inte alls
vad det är med mej och den
s.k julen som inte funkar numera.

Jag vet bara att jag blir anti
redan i september ungefär.

Anti och får utslag inombords
av allt jävla puttenutt och
"snart-är-det-jul-hysterin"!

Ameh vafan,det varken känns
eller luktar som det gjorde förr
om jularna,det är bara ett sabla
jävla upphåsat spektakel som
ökar i omfång från år till år.

Jag vill för helvete inte ens se
snö på bild längre.

Jag skiter fullkomligt i vad andra
tycker,anser och gör,men för min
del kan det lika gärna kvitta.

Det ska pyntas,det ska handlas
satan till höger och vänster,men
när julaftonskvällen är till ända,
så sitter jag lik förbannat med
den där tomma äckliga känslan
i magen.

Slut,nu äre över och förbi!

SÅ,jag trappar ner,mer och mer
trappar jag ner,och därmed blir
äckelkänslan i magen mindre
och mindre.(thank you lord!)

Jag vill varken höra talas om
stress och en jävla massa måsten
ever again,för hur det än kommer
sej,så skapar vi själva den allra
största innersta stressen.

LÄGG AV MED DET säjer jag.

Det är bara så onödigt och
inte till nåns glädje alls,det
blir jul i vilket fall somhelst,
vare sej man älskar eller
eller inte bryr sej om den så värst.

P.s:jag kommer högst troligt iaf
kanske eventuellt ändå göra "nåra"
sorters godis i år oxå.
Typ da´n före julafton,bara för att
jag VILL,inte för att jag MÅSTE!

Puss på er! ♥


OBS!
INTE min öppna spis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0