Våren är tydligen skilsmässotid,för många!

Det separeras och skiljs
åt både höger och vänster.

Det är ju alltid lite sorgligt,
eller kanske jävligt skönt.
(för vissa!)

Vafan vet jag.

Vissa förstår man helt och
hållet faktiskt,och undrar
hur i helvete dom ens tänkte
när dom slog sina påsar ihop
från första början.

Själv kommer jag ALDRIG
mer så länge jag lever
varken separera eller
byta gräsfläck igen.

Jag kommer lugnt sitta kvar
under min "Amor-himmel"
och lukta på varje nytt intryck
som jag får,VARJE dag.

Jag har det bäst numera.

Fast min älskling har det
ÄNNU BÄTTRE!

Han har ju mej,världens bästa
och mest underbara.


"Släpp kärleken loss-det är vår"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0