Tidigt i säng....imorse

Sisådär vid 2 eller nåt kom
jag välan i säng.

Det gick absolut inte tidigare,
jag va alldeles för upprörd över
datorstrul och så.

Nu undrar ni säkert hur fan
det gick när jag startade
lilla den här imorse!!!

Inte fan vet jag det,än.

Det här inlägget är typ
tidsinställt,så ni vet inte
än om det blev en flygtur
för la computer.

Inte jag heller i skrivande
stund faktiskt.

Ni lär ju märka om det blir
tyst här efter detta mer än
skittrista morroninlägg!

När ni läser det här sitter jag
förhoppningsvis ännu helt
ovetande oxå,eller så är jag
svinförbannad och gråter på
min balkong.

Ge mej lite styrka nu va,och
håll alla tummar ni har.

Go´måndag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0