Små grodorna!

Nog fan käkade jag
tacos förut alltid.

Jag t.o.m rapar tacos!

"Den lilla varelsen" hade dessutom
skärpt till sej ikväll,och bjöd verkligen
på jordgubbar,glass,maränger & grädde.

Till skillnad mot sist,då jag blev
speciellt inbjuden på jordgubbar,
och det låg EN ynka liten plutt
kvar på botten av bunken.


Det va då det!


Ikväll fick jag verkligen smak på "gubbarna"!


"Lilla My" visar senaste posen!


Sen fick jag nån halvlektion i ...board av nåt slag.
Jaha,och...hur jävla svårt kan det va lixom,att vicka
lite fram & tillbaka,svänga och flänga hit och dit!!! ?


Typ jävligt svårt,iaf med femton nummer för stora Foppatofflor!
Icke att rekommendera en lördagskväll på Autobahn precis!


Kommer ni ihåg grodan,han som jag sa åt "Den lilla varelsen"
att INTE slicka på eller hångla med what so ever!


Tror ni inte att hon IALLAFALL suttit på huk
där i backen och sliskat på herr groda!
Och se på fan,det blev en prins!!!!
(köp en lott oxå för fan sa jag!)


Själv la jag mej bara bredvid grodans tvillingbror och
slappade lite,jag har ju lixom redan min prins!
(och försök för fan inte med nåt,väste jag till honom)


"Lilla My" intog scenen och visade mej dom rätta movesen!


HA,HA,HA...som om inte jag VET vafan som gäller!!
(typ "mikrofonkåt" eller nåt)


Tack älskade ni (& Grodprinsen) för en supermysig
lördagskväll med god mat och smaskig efterrätt! ♥♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0