Skynda,skynda,skynda!

Kanske ska ta och köpa en
värstingbil(på avbetalning)
nu fort som fan och brassa
runt och glassa riktigt jävla
mycket dom få timmar som
är kvar,innan jorden försvinner.

Jag ska fanimej sitta i biljäveln
då oxå,nåt roligt ska man väl ha!

Och till dom som tror på nån
gammal sunkgubbe bortifrån
Staterna säjer jag bara:
Ameh varsågoda,gör det bara!

Han har ju inte "räknat" fel förr!

Han kan iaf inte ha så värst
höga studieskulder.

Jag kanske oxå skulle ägna varje
vaken timme till att lägga ihop
och dra ifrån hej vilt.

Joråsatte,kärlek är siffran 6,om
man sen multiplicerar det med
antalet dårar man träffat på genom
åren och dividerar det med 3,eftersom
alla goda ting just är 3,och så pyttsar
man in Phytagoras sats 47 ggr vilket
hypotenusan inte har ett dugg med att
göra upphöjt i Pi........

....slutligen multiplicerar man med hur
många steg Jesus gick på vattnet och
drar bort alla fiskar i Noaks ark,och DÅ,
då får man inte fram ett jävla skit iaf!

Summa summarum,det ska bli
förbannat gott med en kopp
kaffe efter allt räknande!

Ha en skön söndag oxå,och
räkna för fan inte ihjäl er.

Läs det HÄR om,om ni har tid.
Eller vänta tills på måndag vetja!

Och om man inte har nåt för
sej på onsdag,kan man klicka
in HÄR oxå för allan del!

Nu måste jag dra till dyraste
bilfirman,så jag hinner cruisa
lite i eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0