Sätta på & sätta på!

Varje kväll,eller rättare sagt
natt,ett par timmar innan jag
ska upp,så använder jag
mobilen som väckarklocka.

Jag hinner iof knappt stänga
av Tv´n innan den ringer,men
ändå lixom.

Nåt ska man väl använda den
till när man ändå har den.

Nu var det ju inte nån utläggning
om sovtider som inte finns jag
skulle skriva om,utan vad jag ville
säja va,varför i helvete står det:
"Sätt på" alarmet??

Är det för att folk ska få en
hint om roligare saker än
sömn att tänka på och göra!

Eller!?

Borde det inte stå:
"Aktivera alarmet" istället!!!

Mitt sexliv vill jag fan styra själv!

"Storebror" Ericsson (i detta fall)
bestämmer NÄR!


FY...för sånt översitteri & bestämmande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0