Oooonsdag,yeah,yeah,yeah!

Äntligen äre onsdag igen.

Jag tycker det känns länge
sen sist faktiskt.

En vecka eller så va!

Idag ska jag INTE förtära
nåt starkare än mitt über-
aromatiska kaffe.

5 mått kaffe till en mugg vatten.
(gärna 5½)
DET är rikteliriktig Java det.

Vidare har jag flera grejer
att pricka av på "To do listan",
sånt jag INTE kan göra hur
jävla sent som helst om natten
och således inte hinner med.

För hur som haver,så är jag
faktiskt en very omtänksam
granne och medmänniska.

Än så länge ska väl tilläggas!

Happy onsdag och krama
varandra i hallen!


Och lek INTE med elden!


Kommentarer
Postat av: Leo

Ajjajj! Nä nu ska jag aldrig mera leka med elden... =D

2011-05-18 @ 09:32:03
Postat av: Leo

Ajjajj! Nej nu ska jag aldrig mer leka med elden... =D Lovar!



Hoppas du har en lugn och härlig dag utan fjäderjakt!!

Lots of kramizar

<3 Leo

2011-05-18 @ 09:36:13
Postat av: Majso svarar:

Leo:Näe,du ser hur illa det kan gå :DD

Idag har jag fjädrarna på plats,så jag behöver inte jaga,inte just nu iaf! =)



Ha en superonsdag!

Kraaamar ♥♥♥

2011-05-18 @ 10:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0