Onsdagsmorron,en bättre morron!?

Egentligen har jag inte
hunnit känna efter hur
det känns idag.

Kanske bäst så.

Jag har iaf ställt HP(dumburk)
på vila under obestämd tid.

Jag saknar´n lite faktiskt.

När han gjorde som jag befallde
va han väldigt trevlig ändå.

Hur kan han bara vilja jävlas
med nån som skött om honom
exemplariskt lixom!!?

Eller så blev han lack för att
jag inte sög av och ur honom
med jämna mellanrum.

Tycker lite synd om honom
såhär i efterhand.

Så många gånger som han va
alldeles varm och till sej,men
jag bah:
"Skärp till dej för fan,jag har
inte tid med sånt där just nu,
du märker väl att jag bloggar
och surfar "!

Han fick helt enkelt inte det
han behövde,kraken.

Lätt att va efterklok nu,när
han verkar ha lämnat mej
för gott.

Men som mamma alltid sa:
"Blir du lämnad av en,så
slå nästa med häpnad"!

And guess what!?

Den "här" extradator´n är
ingen "han",det är en av
samma sort som jag.

"Cajsa Compaq"!

Långt ifrån avsugningsproblem
och dårpippi,kanske "bara" lite
PMS ibland,men sånt KAN jag!

Det blir nog fan en bra onsdag iaf!

"Vi säjer så"!
(visst Ulla?)


Svinskön "lillördag" på er!






Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Absolut!! För nu:"är det väl som det är"? ;DD

♥Kram♥



2011-05-25 @ 11:07:56
Postat av: Majso svarar:

Ulla: PRECIS :)

"Det ä ju som det ä"!!! ;)

♥KRAM♥

2011-05-25 @ 11:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0