Onsdagar ääär bra dagar!

Hela da´n har gått som en dans.

Disciplin & effektivitet har
varit dagens ledord.

Att jag sen fick besök
på em gjorde dagen
fullkomlig och guldig!

Efter fikabesöket drog
jag på möte och drack
ännu mera kaffe.

Dessutom kom jag med
briljanta idéer,iof inte
så konstigt att dom kom
från just mej-det va ju
lixom JAG som uppfann dom!

Iaf dom bästa!


En hel påse med överraskningar fick jag av fina Ulla ♥
(TUSEN TACK♥)

Och bara för att ni ska fatta,så får jag väl för fan förklara då´rå!

Jordgubbsskål-vem passar den bättre till om inte mej!
Lypsyl-jag förbrukar ett om da´n,minst,och dessutom
är jag ju ORDFÖRANDE i just den klubben!
Nagellack-Ulla känner mej OCH mina färger!
L300 anti age-ja vafan då´rå,27-åringar
ska väl för i helvete oxå ha lite kvällslyx!
(även om dom i det här fallet redan är perfekta)



Jättegod kombinerad frulle/middag/kvällsmat.

Sockerkakan la jag förvisso i servetten efter
en pyttetugga.Glömde ju bort att 99 av 100
jävla sockerkakor smakar citron!
Usch & fy & BORT med eländet.
Bullen va "ganska" god,när jag hade
skrapat bort det fördömda pärlsockret.
Jag förstår inte varför folk ska envisas
med att ha på sånt jävla knasteräckel!

Att kaffet va blaskigt får vi väl skylla
på dålig bryggare,i dubbel bemärkelse!

Annars va det mycket trevligt.
Men så är man ju jävligt omtyckt oxå!



Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Varsågod! Tack för kaffet och min jättefina överraskning!=)

(Wish me luck:/)

♥Kram♥



2011-05-19 @ 08:40:01
Postat av: Majso svarar:

Ulla:It was just a little thing ;)) you know! :)

Luck,luck,LUCK! ;)

♥Kram♥

2011-05-19 @ 11:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0