När man är naturligt skön...

...behövs ingen jävla
skönhetssömn.

Vafan är det för trams!

Jag är ju så förbannat
skön ändå,fastän jag
inte sover mer ett par
kvartar i taget.

Vem vill förresten sova
bort 1/3 av sitt liv?

Känns ju onödigt som
satan,tycker jag.

Tiden räcker ju knappt
till ändå,så varför lixom!

Hade jag haft en Hästensäng
"kanske" jag hade lagt mej
åtminstone en kvart tidigare,
men nu har jag ju inte det.

I vilket fall som helst,så har
jag haft fullt upp med att
förbereda inför imorron.

För imorron blir en bra dag.

Det vet jag redan nu,och skulle
jag bli lite pömsig då efter nåra
muggar kaffe,vilket knappt är
troligt iof,så kan jag alltid ta en
lovely liten powernap och vända
fejset mot solen.

Men det är då det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0