My little creature♥

Trudelutt och tjoho,bäst som jag
fredagspyste och plockade lite
igårkväll,så kom hon,
"Min lilla varelse".

Nu ljög jag lite faktiskt,för jag va
ute med hundarna när jag såg ett
ljussken uppenbara sej neråt vägen.

Och fastän jag hade solbrillor på mej,
så tårades mina ögon en smula.

Herre min Gud och de tre små kortvuxna
dvärgarna vet jag att jag tänkte.

Är jag med i en Disneyfilm eller
är det så att JAG ska följa ljuset
och vandra den strålande vägen
ändå neråt helvete!!
(Det va därifrån,det hållet hon kom!)

Lugn för fan,det va "Min lilla varelse"
som kom traskande på gatan mitt
i den strålande kvällssolen.

Det va alltså INTE "ljuset" jag såg!

Jag är för fan bara 27 och ont krut,
även om det är helt perfekt avvägt,
förgås det inte en sån där fredag i maj.

Absolut inte i syrénernas tid
och engångsgrillarnas månad.

Följ mej sa jag till "varelsen" och
visade upp henne på västerballen.

Kloink,kloink,så hade hon fått ett
glas i näven.

Ett glas med 84.5 % läsk och resten
med kylskåpskallt vin.

Skål sa Varelsen och resten har ni
ingen glädje av att veta!

Det blev nåra kloinkar till,för sen bjöds
"Varelsen" på mat,och lite senare kaffe
med glass och drömsås.

Sen  vinglade traskade hon hem
mitt i natten och jag stod kvar!

Jag såg hennes gloria lysa  långt
bort mellan husen.

Eller om det va gatlyktorna!

Det va det fredagspyset.,och INGEN
av oss var( blev) på "lyset"-
vi är ju så jävla lysande ändå.

Som sagt!


Black & White ger "fredgaspys" 2 tummar
av 2 möjliga.
(resterande tummar va upptagna ju!)


Här blev "varelsen" aaningen irro ett tag,men som den helt
perfekta värdinna (och dessutom brunett) jag är,styrde jag in
på en helt annan linje,och 10 sekunder efter att hon lagt på,
hade hon glömt bort DET samtalet!

Psykologi mina vänner.P S Y K O L O G I !


Sen skålade vi igen före maten.(i läsk),och så såg vi varann djupt i ögonen
och konstaterade att en Våg & en Tvilling passar jävligt bra ihop!
Det visste vi iof redan sen nästan 26 år tillbaka,men ändå!

Notera gärna den perfekta "klyftan" i decolletaget på värdinnan!
Jag skäms nästan över att behöva säja det,men det va fanimej den
snyggaste klyftan igårkväll!(varelsen va ju lixom lite "fin" i klädseln)


Innan kaffet fick "Varelsen" syn på Lypsylklubbsboken och
läste med stor ingivelse.

Hon hade gärna fått va med i den klubben,om det inte varit
för att hon hellre använder svindyra läppstift från Åhléns!

Skojja bah,vi har ju "Pyset",så jag tror (vet),att hon ger
blanka fan i Lypsylarna och våran Y.M.C.A!

Hon gillar Uno & Rasmus(dansken),och det tycker hon är tillräckligt.
Tror jag iaf!










Kommentarer
Postat av: Tja!

Tack så hjärtligt för i går!! Kram

2011-05-21 @ 10:38:54
Postat av: Majso svarar:

D.L.V : Tack för att du kom och förgyllde min kväll!

♥Kram♥

2011-05-21 @ 10:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0