Moster fixar blinget

Ganska så sent igårkväll
fick jag ett litet uppdrag.

Sen dröjde det inte lång tid
innan besöket stod i hallen.

Lillasysters äldsting ville
ha lite nytt blingbling,och
vem fan passar bäst att
fixa det,om inte bästemoster.

Så där satt vi i ett par timmar
och snackade viktiga tonårs-
grejer och killar.


Enkel earcuff med strassten.
Med beröm godkänd-check!


Sen frågade tonåringen om jag inte hade "kors",klart som
fan att jag hade ett par liggande,så det gjordes en dubbelvariant
oxå när vi ändå höll på.

Med superduper beröm godkänd-check!

Här har vi direkttillverkning och jävligt
snabb leverans minsann.

Och vad kallar vi sånt?
SERVICE á la Majso,eller
"Majso-direkt" som jag
  oxå brukar säja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0