Kvällen när tiden stod still (iaf klockan)

Man kan säja att det är
aningen lite pyttesegt
här idag faktiskt.

Det blir lätt så när man
är uppe jättemycket
senare än normalt,typ!

Fast,det är det värt!

Och dessutom har jag
haft besök av fina U.
Obligatoriska fredagsfikat
är det inget som rubbar!


Kvällen till ära hade jag röjt undan lite på bordet oxå!


Ropade in en fotograf,så det blev en middagsbild på alla.


Ulla har ingen blogg,men gillar att fota iallafall.
Bästa kameran har hon,näst efter min då´rå!
(min gamla alltså!)


"Tightsbruttan" åt med god aptit och drack rödtjut,sånt
är inte min melodi,men så sjunger jag jävligt illa oxå!


Ulla hade gjort ett alldeles eget specialljus till mej,med klubbfotot på.

Görfint och fränt,så fint att man knappt ville tända det,fast Ulla insisterade
occh "tände på" när jag vände ryggen till iaf.
Hon sa att man MÅSTE ha det tänt på klubbaftnar!
Kej´rå!


Ulla gav mej en liten Mårbacka oxå.(som hon med kärleksfull
hand själv drivit upp)"Mårran" kallad.

Ulla är jävligt reko,för hon vet att mina fingrar är mer
rosa än gröna,så nu måste jag lära mej hur den där lilla
ska skötas.

För även om jag inte vattnar ihjäl den,så är det högst
troligt att jag snackar ihjäl kraken.
Syre ni vet!


Vi hade balkonghäng oxå,det var ju så skönt väder!
"Trio på balle" med LK-klubben!

Ulla hade dock glömt klubbkortet,och sånt tolereras INTE.
Nu blir det nåt straff för sånt slarv,vad är inte exakt
fastställt i skrivande stund!
(återkommer i ärendet i egenskap av klubbäldste)

Ett tag va det sex på ballen oxå,det funkade skitbra
och kändes inte alls konstigt faktiskt!
(fast dom fick avvika efter ett tag!)


Ulla fick en bok med roliga "felmess" och skrattade så
tårarna sprutade åt alla håll.
Tur för henne att hon fick servetter i andra paketet då!
(som hon glömde,SÅ nöjd blev hon över dom alltså!) =)


Vi ville inte ropa på fotografen igen,bra kärringar reder
som sagt sej själva.
Självutlösning,smidigt och very enkelt alternativ!
I många olika lägen!


"Tightsbruttan" fick en mascara i ett av sina paket,och se
bara hur jävlig lycklig hon blev.


Vi fick som sagt besök av "miniklubben" i omgångar!
Ulla bad till högre makter och beggade om mercy!
Själv sitter jag bara och ser snygg ut,jag är lixom
bäst på just det!


Tiden stod stilla och var ständigt tjugo i fyra!


Ulla lackade ur totalt eftersom hon inte fick nåt smink i nåt
av sina paket,så hon snodde mitt läppstift och smörjde på lite.

Lite väl extra kan man oxå säja!
Jättejättefint sa vi och lät henne
tro det!

Klubbens lilla "Joker"!


Full av ny energi släppte sen Ulla loss och jazzade runt
till Uggla!
(Rugguggla kanske,med tanke på läppstiftet!)


Mitt i dansen råkade en "miniklubbare" lägga sej i,och Ulla
blev "upp över sina öron" galen och läste lusen av det lilla
flickebarnet!


Hon lugnade emellertid ner sej och bytte skiva!


Sen försökte hon mucka med grannen,men grannen hade
för flera timmar sedan lagt sej och "försökt" sova!


"Tightsbruttan" & jag blev helt förskräckta
och vågade inte ens titta åt Ullas håll!

LK´are muckar lixom inte i onödan!
(nu kan det bli tal om DUBBELT straff)


Jorå,sen fortsatte träffen tills kaffet va
urdrucket och glasen tomma.
D.v.s till jättesent!

Tack för igår,om en månad blir det grillat
för då är "Tightsbruttan" värdinna!


Kommentarer
Postat av: Ulla.Red

Ha ha =)) Tack själv för en härlig kväll med supergod mat & mycket skratt! Idag har jag lite ont i huvet,måste bero på ljudvolymen igår eller nåt? ;) Ikväll tar vi det liite lugnare va? =D <3

<3<3<3<3

2011-05-13 @ 15:51:47
Postat av: Majso svarar:

Ulla:Klart det är ljudvolymen som är boven i dramat,nåt annat är ju HELT otänkbart =DD

"Lite" lugnare kanske,men inte mycket ikväll va! ;D

Kram ♥♥♥

2011-05-13 @ 16:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0