Kors & tvärs-Ajm alive =)

Det har bara inte blivit av
att jag satt mej här,med
lilla bloggen idag.

Besök och besök och lite
vardagsstök,så har denna
måndag sett ut.

Sen kom jag på,att för skit-
länge sen startade en "hemlig"
blogg,men den har jag fan glömt
bort både namn och lösenord till.

Tror det kan va så att jag skrev
ett inlägg eller max två,sen va
den försvunnen ur minnet.

Hur fan tänkte jag där egentligen!

Kanske hittar den av misstag
nån regnig dag när jag sitter
och slösurfar,vem vet.

Alldeles för lite kaffe har intagits
idag,varpå jag är aningen efter och
troligtvis kommer åka på nån very
sällsynt åkomma om jag inte fort
som fan tar igen ett par liter nu.

Vidare ska jag fortsätta med mina
kors snart.

Kors och tvärs ligger det mallar
lite här och var,det är ingen ordning
på allting idag verkar det som.


Ska nog ta och blinga till nåra oxå så det blir lite fräsigare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0